Fiat Bravo
|
⇓ Základní údaje o tomto vozu |
||
|
Název modelu:
|
|
Fiat Bravo 1.6 16V 100
|
|
Kategorie:
|
|
|
|
Datum uvedení na trh:
|
|
1996
|
|
Řada:
|
|
Fiat Bravo/Brava
|
|
Vyráběn:
|
|
1995 - 2001
|
|
⇓ Karoserie, podvozek a další fyzické parametry vozidla |
||
|
Rozměry (v x š x d):
|
|
4025 x 1755 x 1420 mm
|
|
Rozvor náprav:
|
|
2540 mm
|
|
Rozchod kol vpředu:
|
|
1439 mm
|
|
Rozchod kol vzadu:
|
|
1441 mm
|
|
Počet dveří:
|
|
3
|
|
Počet míst:
|
|
5
|
|
Pohotovostní hmotnost:
|
|
1125 kg
|
|
Užitečná hmotnost:
|
|
425 kg
|
|
Hmotnost bržděného přívěsu:
|
|
1100 kg
|
|
Objem zavazadlového prostoru (min./max.):
|
|
280 / 1030 litrů
|
|
⇓ Motor, pohonná soustava vozu |
||
|
Druh motoru:
|
|
řadový
|
|
Umístění motoru:
|
|
vpředu napříč
|
|
Příprava směsi:
|
|
vícebodové vstřikování
|
|
Přeplňování:
|
|
není
|
|
Zdvihový objem:
|
|
1581 ccm
|
|
Počet válců:
|
|
4
|
|
Počet ventilů:
|
|
16
|
|
Poháněná náprava:
|
|
přední
|
|
Převodovka:
|
|
Manuální nebo automatická
|
|
Počet rychlostních stupňů (manuál):
|
|
5
|
|
Počet rychlostních stupňů (automat):
|
|
4
|
|
⇓ Jízdní výkon vozidla
|
||
|
Točivý moment:
|
|
144 Nm při 4000 otáčkách
|
|
Výkon motoru:
|
|
76 kW / 103 koní při 5750 otáčkách
|
|
Max. rychlost:
|
|
184 km/h
|
|
Zrychlení z 0 na 100 km/h:
|
|
9.9 s
|
|
⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva |
||
|
Druh paliva:
|
|
Natural 95
|
|
Objem nádrže:
|
|
50 litrů
|
|
Spotřeba kombinovaně:
|
|
8.2 litrů na 100 kilometrů
|
|
⇓ Standardní výbava, bezpečnost |
||
|
Vybavení interiéru:
|
|
Autorádio, Posilovač řízení, Nastavitelný volant, Centrální zamykání, Výškově nastavitelné sedadlo řidiče, Otáčkoměr |
|
Vybavení exteriéru:
|
|
Zadní mlhovky, Zadní stěrač, Dojezdové rezervní kolo
|
|
Klimatizace:
|
|
není
|
|
Asistenti:
|
|
ABS
|
|
Počet airbagů:
|
|
2
|
|
Brzdy přední:
|
|
kotoučové
|
|
Brzdy zadní:
|
|
bubnové
|
|
Sériový rozměr pneu:
|
|
185/65 R 14 H
|
|
Kde koupit:
|
|
|
|
|
|
|
Další informace: Fiat Bravo je sourozencem Fiatu Brava. Je to vidět i na rozměrech obou vozů, které se liší pouze v dělce a pak také v počtu dveří. Dvojčata byla k dispozici se zážehovými a vznětovými čtyřválci a špičková třídveřová verze měla dokonce dvacetiventilový pětiválec 2.0 HGT. Jízdní vlastnosti Bravy jsou i dnes dobrým standardem, i když extrémní zacházení s tímto rodinným vozem s sebou přirozeně nese nestabilitu.